MESOTROPIN



EL VE GLOBAL RESOURCES (MA0179787-H)

 

ANDA MESTI NAK SADO KAN?

KAMI AKAN BANTU ANDA SEHINGGA BERJAYA

BONUS PERCUMA yang amat berguna untuk newbie. Khas untuk Anda!!

*untuk membeli hubungi saya dibawah


 


M-SOTROPIN adalah produk makanan tambahan khas BERMUTU TINGGI YANG TERBUKTI SANGAT BERKESAN untuk semua LELAKI yang melakukan workout samada di Gym atau dirumah dengan membantu anda mendapatkan tubuh yang berketul-ketul@sado dalam MASA YANG SINGKAT. Jika dibandingkan dengan produk supplement yang lain, M-SOTROPIN DIBUAT DALAM BENTUK TABLET YANG SANGAT MUDAH DIGUNAKAN DAN SANGAT BERKESAN KEPADA ANDA. Ia sangat MENJIMATKAN MASA SERTA WANG ANDA. KINI KAMI MENGHANTAR TERUS PRODUK INI DIPINTU RUMAH ANDA.


MESOTROPIN DI AKHBAR DAN FITNESS CHALLENGE

AKHBAR, MESOTROPIN, BODYBUILDING, SUPPLEMENT

bodybuilding, M-sotropin, mussle booster, binabadan, supplement binabadan

 


MESOTROPIN Official Commercial Video

*Disclaimers: Result may vary base on individual


 

Sedikit latar Belakang Penulis

 

Assalamualaikum…

Nama saya Mohd Rosli Bin Md Noor. Saya merupakan salah seorang agen dropship pemasaran produk MESOTROPIN. Saya berasal dari Perak namun kini menetap di Putrajaya. Saya sudah berumah tanggan dan mempunyai 3 orang cahayamata. Mempunyai Diploma dalam Kejuruteraan Mekanikal dari UiTM Shah Alam.

Tugas saya ialah memberi penerangan mengenai produk, mempromosi, memberikan info-info terkini serta memasarkan produk ini. Harapan saya ialah memberikan perkhidmatan terbaik dan memastikan semua pelanggan berpuas hati dengan produk yang telah dipasarkan. Saya juga berharap agar segala proses penjualan dan pengedaran dapat dilakukan dengan pantas serta selamat sampai kepada anda sebagai pengguna.

Terus terang saya katakan bahawa produk ini semakin popular di seluruh Malaysia dan sedang mengintai untuk pasaran luar negara. Ia merupakan produk keluaran tempatan dan segala urusan dokumentasi, sijil Halal dan pengkelasan KKM telah dijalankan dan mendapat kelulusan daripada pihak berkuasa. Jadi anda tidak perlu berasa ragu-ragu untuk menggunakan produk ini. Harganya juga amat berpatutan dan yang paling penting ialah anda berasa amat berbaloi menggunakan produk ini.

Saya mendoakan agar anda dapat manfaat dari produk ini dan seterusnya mencapai hasrat yang dihajati. Jika ada sebarang pertanyaan, boleh sms saya di 012-6909592

 

MOHD ROSLI BIN MD NOOR

webmaster: http://bodybuildingsupplement.com.my

Whatsapp/Call: +6012-6909592

 


APA ITU M-SOTROPIN

M-sotropin adalah ramuan campuran herba dan asid amino untuk membantu pembesaran otot dan mengurangkan peratusan lemak yang ada pada badan kita.
BAGAIMANA M-SOTROPIN BERFUNGSI
Pengambilan M-sotropin sebelum workout akan mengaktifkan sistem metabolisma anda secara semulajadi. Pengaktifan sistem metabolisma menerusi proses anabolik adalah keupayaan utama Mesotropin untuk membantu anda meningkatkan jisim otot pada tahap maksimum.
BAGAIMANA TINDAK BALAS M-SOTROPIN
M-Sotropin bertindak secara natural dengan cara mengaktifkan perembesan 2 hormon utama iaitu testosterone dan juga hormon pembesaran (GH). 2 hormon ini sangat penting bagi memastikan proses anabolik berjalan dengan lancar.
JANGKA MASA KESAN PENGGUNAAN
M-Sotropin telah di design mengikut proses fisiologi lelaki asia. Disebabkan ia adalah proses anabolik semulajadi, Mesotropin TIDAK memberi kesan 48 jam selepas penggunaan.
Kajian tidak rasmi yang dijalankan menunjukan kesan M-Sotropin terhadap pembesaran otot-otot adalah sekitar 8 hingga 12 minggu dengan syarat ia diambil secara konsisten setiap hari. M-sotropin memerlukan masa 8 hingga 12 minggu supaya kepekatan dalam badan mencapai tahap terapeutik yang diperlukan.
CARA PENGGUNAAN
Untuk permulaan, ambil 2 biji sebelum workout. Seminggu selepas penggunaan, anda boleh mulakan pengambilan 3 biji sebelum workout.
KESAN SELEPAS PENGGUNAAN
Anda akan merasai beberapa perubahan terhadap diri anda terutama melibatkan saiz otot dan prestasi ketika anda workout. Anda akan alami peningkatan saiz otot dan disamping itu lemak yang ada pada diri anda juga makin berkurang.
Tambahan pula, stamina dan kekutan otot anda semakin meningkat dari masa ke semasa selepas seminggu-2 minggu penggunaan M-Sotropin.
Macamane nak tahu harga dan hadiah percuma : Whatsapp “MESO” ke 0126909592


TESTIMONI PENGGUNA MESOTROPIN

Untuk pengetahuan anda, Produk MESOTROPIN  telah berada di pasaran Malaysia pada tahun 2014. Ini bermaksud produk ini telah bertahan selama 3 tahun dan kini Produk Ini cuba untuk menembusi pasaran antarabangsa. Pelbagai reaksi dan maklum balas telah kami perolehi semenjak ianya mula diperkenalkan. Kalau hendak dikirakan, lebih dari seribu jawapan telah kami perolehi. Namun begitu kami tidak dapat untuk menyenaraikankan semua testimoni yang telah kami terima. Berikut adalah Kompilasi Testimoni yang telah divideokan menggunakan YouTube. Anda boleh saksikan sendiri tetapi jangan lupa untuk subscribe channel tersebut.Semga bermanfaat…..

*Disclaimers: Result may vary base on individual

*Disclaimers: Result may vary base on individual

 Kurus pun boleh SADO

 Dulu brader ni kurus je. Nama brader ni Donnie. Kalau tengok gambar pun memang MELIDI atau biasa-biasa jer.
Lepas tu dia mula berubah dan teringin nak sado. Korang rasa, senang ke dari badan kurus kering sampai nak jadi sado? Memang susah der…berbulan-bulan masuk keluar gym dan makan macam-macam untuk dapatkan ‘shape’ yang diidamkan. Tapi terus terang saya cakap, memang tak berjaya.
Dari situ dia diperkenalkan dengan produk Msotropin. Nak tak nak kene cuba gak sebab matlamat dia masih belum tercapai. Jadi nak di pendekkan cerita, hanya dalam tempoh 3 bulan sahaja, perubahan secara mendadak berlaku. Korang tengok sendiri ler camne badan dia skarang. Korang pun boleh jadi macam Brader Donnie ni dengan syarat makan, workout dan rehat kene jaga. Supplement sangat penting untuk membantu mempercepatkan proses pembinaan otot yang diingini.

Ni gambar dulu-dulu                                                      Ni gambar sekarang

*Disclaimers: Result may vary base on individual

Nak lagi? Biar gambar bercerita je la..

*Disclaimers: Result may vary base on individual

*Disclaimers: Result may vary base on individual

*Disclaimers: Result may vary base on individual

*untuk membeli hubungi saya dibawah


tawaran Istimewa Untuk

PELANGGAN yang melanggan disini sahaja!!!

  1. VIDEO PERCUMA: Video Teknik Killer Dari Boroi Ke Lean & Fit Oleh Jai Ibrahim

 

Kami tahu, bukan mudah untuk berubah. Kebanyakannya ramai yang gagal pada kali pertama. Tapi perkara itu bukan mustahil. mungkin anda pernah gagal atau anda telah berhabisan ribuan ringgit, membuang tenaga dan masa untuk mendapatkan tubuh badan yang diidamkan, namun jangan sekali-sekali berputus asa. Jika ada orang lain yang berjaya maka anda juga tidak terkecuali. Jadi untuk membantu anda mencapai impian kami mengambil inisiatif membuat beberapa video khas untuk membantu anda. Jangan risau kerana kami akan sentiasa membantu anda sehabis baik supaya anda tidak menyesal membeli produk ini. Didalam Video ini:

2. VIDEO PERCUMA: Video Teknik Killer Dari Kurus Ke Lean & Fit Oleh Ridzuan Sharani

Video ini juga khas untuk membantu anda. Ikuti langkah orang yang sudah berjaya adalah sangat bekesan. Anda tidak perlu lagi membuang banyak masa dan wang  untuk merealisasikan impian anda. Terus terang saya katakan, ini adalah jalan shortcut dan terbukti berjaya. Jadi anda tidak perlu berasa ragu2 didalam mengikuti video ini:-

3. EBOOK PERCUMA: Ebook Teknik 6 Pack Dari Rumah Tanpa Gym

kesihatan, binabadan, mesotropin,

 

4.Promosi terhad sementara stok masih ada: Percuma dengan setiap pembelian

tshirt, free, hadiah, promosi

Adakah anda rasa berbaloi untuk membeli dan diberi lagi bahan-bahan yang boleh membantu anda secara PERCUMA? Ataupun anda rasa masih belum cukup lagi?

Saya tambah lagi yang terbaru.

5.Tambahan percuma Link Video workout teknik tempur.

6. Tambahan lagi: AKSES FB GROUP MESOTROPIN AVENGERS

7. Penghantaran Percuma ke Rumah Anda.(semenanjung sahaja)


 

Jadi berapa HARGA sebenar 1 unit M-SOTROPIN?

Beserta 6 bonus Tambahan (bernilai Rm290)

 

 

RM320

(MAHAL)

RM300

(Hmm fikir dulu)

RM220

(Boleh lah)

HARGA YANG SANGAT ISTIMEWA BUAT MASA INI…HANYA

RM190 SAHAJA

(Betul ke ni?)

Anda akan dapat 1 unit M-SOTROPIN beserta 6 item PERCUMA

Hanya pembelian di sini sahaja!!

*untuk membeli hubungi saya dibawah

 

ATAU


1 UNIT M-SOTROPIN
Saiz Baju



ATAU

Malas mengisi borang online? SMS/Whatsapp “MESO” ke +6012-6909592

atau klik dibawah untuk  link whatsapp


 

Jaminan Pulangan Wang Dalam 30 Hari

Sekiranya anda sudah dapat Mesotropin ini, dan tidak berjaya untuk Bina Badan Sado setelah makan Mesotropin dan buat workout berhari-hari …

Maka saya tidak layak pegang duit anda. Anda hanya perlu berikan nombor akaun ke e-mel yang kami sediakan, dan kami akan pulangkan 100% duit anda.

Ya, anda boleh simpan semua Mesotropin walaupun sudah terima refund. Tawaran ini sah dalam tempoh 30-hari selepas anda lakukan pembelian Mesotropin Bermula hari ini..


F.A.Q (SOALAN LAZIM)

M-sotropin ini selamat digunakan ,100% herba semulajadi , M-sotropin adalah makanan tambahan di bawah kategori Food-DRUG INterphase (FDI).

ia bukan ubat. Hanya ubat sahaja memerlukan nombor pendaftaran KKM. Namun mesotropin telah melalui proses penapisan di bahagian KKM dimana
KKM telah mengeluarkan surat rasmi mengatakan mesotropin tidak memerlukan pendaftaran produk.M-sotropin telah mendapat kebenaran dari KKM dan kelulusan oleh pihak JAKIM (Halal no: MS 1500:2009 1012-01/2014).

 

KEEP IN TOUCH

supplement workout, mesotropin, bina badan, workout, gym,

fb, mesotropin

 

THESE STATEMENTS HAVE NOT BEEN EVALUATED BY THE MINISTRY OF HEALTH (MALAYSIA). Bodybuilding supplements information is not FDA evaluated nor offered to diagnose, treat or prevent disease. FOR BEST RESULTS SUPPLEMENTS SHOULD BE TAKEN AS DIRECTED OVER TIME, AT MAXIMUM DOSAGE IN CONJUNCTION WITH A HEALTHY DIET AND REGULAR EXERCISE PROGRAM. RESULTS MAY VARY. Consult a healthcare professional for diet, exercise and medical advice